сряда, 24 март 2010 г.

"ТЯ СЪЗЕРЦАНИЕ"

На 07. о4. 2010 г. в камерното пространство на галерия "БЯЛА ЗОНА" ще бъде открита самостоятелна изложба на Ангелина Ангелова. Дни преди откриването тя сподели:

„ Не зная защо рисувам миниатюри и повече от десет години това е любимият ми формат.Така също не знам защо в картините ми присъства неизменно един персонаж. Не мога да кажа защо този персонаж винаги е жена. Твърдя обаче със сигурност,че най-важната стойност в изкуството е искреността. Не се старая да се "разбирам" и "обяснявам". Просто съм себе си. В картините ми няма да откриете "скрити послания" или "гражданска позиция". Акварелните ми миниатюри са фиксирани настроения и моменти. В тях можеш да се отдадеш на съзерцание, усещания, мечтания .....


Похватите и маниера на рисуване се менят, както се менят чувствата и емоциите ми. Както се мени "Тя”-жената в картините ми и жената в мен.....”



"Портрет на .." акварел хартия 7,5/8,5 см.

"Дъжд" акварел хартия 14/9 см.

"Фреска" акварел хартия 10,5/7 см.

"Жива вода" акварел хартия 11/7 см.

"Виждам в теб" акварел хартия 11/8,5 см.

"Утро" акварел хартия 14/9 см.

"Розови мисли" акварел хартия 14/9 см.

"Романс" акварел хартия 14/9 см.

"Умбрия" акварел хартия 14/9 см.

"Розови мисли" акварел хартия 14/9 см.

"Розови мисли" акварел хартия 14/9 см.